چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶
۱ نفر

ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران واکنش نشان داد.

هنیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار گزارش‌هایی در خصوص ترور بزدلانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران به شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان اعلام کرد که به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های خارجی هیچ واکنشی نخواهد داشت.

عمیحای الیاهو وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور بزدلانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران گفت که این روشی درست برای پاکسازی دنیا است!

وی مدعی شد: مرگ هنیه دنیا را اندکی بهبود می بخشد و دیگر توافق‌های سازش موهوم و ترحم به این افراد که باید بمیرند، در کار نخواهد بود.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

کد خبر 870662
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • فرید IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    3 4
    شهادتش مبارک روحش شاد.اسراییل خیر نبینی
  • mahdi IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 3
    بنظرم ایران باید با چهارتا موشک بزنه به اسرائیل وگرنه برای ایران بد میشه اسماعیل هنیه مهمان ایران بود در مراسم تحلیف ریاست جمهوری پزشکیان ایشان به شهادت رسیده باید بزنه نزنه ایران بی آبرو میشه در جهان و تئوری ناامنی ایران در جهان کلید میخوره باید از مهمان محافظت صد میشد برای چی هنیه ترور شده تیم حفاظت ایشون داشته چکار می‌کرده
  • محمد IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 2
    ترور بزدلانه